loading...
سایت رسمی حسن ریوندی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 4856 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (2)

دوستان عزیز امروز مصاحبه ( سبزوار آنلاین ) با آقای حسن ریوندی رو می توانید مطالعه کنید .

مقدمه :

در جشن کریمانه که روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریورماه سال جاری توسط موسسه خیریه سالمندان پدر ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد، امیر تاجیک به همراه حسن ریوندی که از تهران به عنوان خواننده و هنرمند تقلید صدا به سبزوار آمده بودند به اجرای برنامه پرداختند. به همین مناسبت گفتگویی را با حسن ریوندی هنرمند تقلید صدای که اصالتا نیز سبزواری است ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد.

برای خواندن مصاحبه کامل به ادامه مطلب رجوع فرمایید .

 

 

 

 

در جشن کریمانه که روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریورماه سال جاری توسط موسسه خیریه سالمندان پدر ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد، امیر تاجیک به همراه حسن ریوندی که از تهران به عنوان خواننده و هنرمند تقلید صدا به سبزوار آمده بودند به اجرای برنامه پرداختند. به همین مناسبت گفتگویی را با حسن ریوندی هنرمند تقلید صدای که اصالتا نیز سبزواری است ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد.
 آقای ریوندی کمی از خودتان بگویید؟بنده حسن ریوندی متولد سال 1355 فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم سبزوار و دبیر تربیت بدنی در شهرستان های اطراف تهران هستم. 
در مورد جشن کریمانه و چگونگی دعوتتان به سبزواربگویید؟مدیر برنامه هایم به بنده اطلاع داد و گفت که در سبزوار قرار است جشنی به مناسبت کمک به نیازمندان برگزار شود و از آن جایی که بنده شهرم را بسیار دوست دارم، حضور درسبزوار و اجرای برنامه را پذیرفتم.
از آخرین سفری که به سبزوار داشتید، چه تغییراتی را مشاهده کردید؟
متاسفانه یا خوشبختانه سبزوار جز با ساخته شدن ساختمان های جدید در برخی خیابان ها، بدون تغییر مانده است و تغییر خاصی نکرده است.
جشن کریمانه سبزوار را چگونه ارزیابی می کنید؟حضور همشهریان و مدیریت این جشن بسیار فوق العاده بود و همین امر سبب لذت بخش شدن این جشن شد.  
 چه شد که به عنوان هنرمند تقلید صدا مطرح شدید؟
استعدادی که در صدا سازی و تقلید صدا داشتم مرا به این سمت سوق داد هر چند که استقبال خوب مردم مرا به این کار بیش از پیش تشویق کرد.
 نخستین اجرای شما در کجا و در چه زمانی بود؟نخستین اجرای صحنه ای بنده در سالن شهید مفتح سبزوار به مناسبت دهه فجر بود که در آن مراسم حسین شمس آبادی مجری و آقایان کرامت و صابر مدیران برگزاری مراسم بودند. سپس در مدت 4 سال دوران تحصیلم در دانشگاه در سالن های ارشاد و بسیج نیز برنامه اجرا می کردم و بعد از فارغ التحصیلی برای پیشرفت بهتر از سبزوار به تهران رفتم.
هر چند وقت یکبار به سبزوار می آیید و از روستای خود، ریوند دیدن می کنید؟متاسفانه به دلیل مشغله کاری، مدت زمان بسیاری طول می کشد که به سبزوار بیایم، این سفر هم بعد از 3 سال دوری از سبزوار محقق شد. در روستای ما آتشکده آذر برزین مهر با قدمت تاریخی3 هزار ساله وجود دارد که بنده روستایمان را به خاطر همین اصالت و قدمت دوست دارم.
 سبزوار دارای هنرمندان بسیاری است به نظر شما چرا باید هنرمندانی مثل شما برای پیشرفت، به شهرهای بزرگ بروند؟اولاً بنده هنرمند نیستم، ثانیا معتقدم محیط خوب یکی از شرایط موفقیت و پیشرفت در هر کاری است، انسان صاحب  فکر و اندیشه، اراده و ایمان است، امان به خدا، اخلاق خوب، خیر خواهی، داشتن اهداف بزرگ، فکر مثبت از مهمترین عوامل پیشرفت در هر زمینه ای است پس اول هنر و بعد هم محیط خوب لازم است که انسان به موفقیت دست یابد.
به یاد ماندنی ترین برنامه ای که تاکنون اجرا کردید، در کدام شهرها بوده است؟
به یاد ماندنی ترین برنامه ای که تا کنون اجرا کردم شهرهای یزد و تهران بود که در شهر یزد جمعیتی حدود 180هزار و در تهران پارک آزادگان جمعیتی حدود 120هزار نفر در این برنامه شرکت کرده بودند. 
زمانی که نخستین کار تصویری شما به بازار آمد و چه احساسی داشتید؟
حدود 9 سال گذشته نخستین کارم به بازار وارد شد، برایم جالب بود که دوستان، فیلم برنامه را گرفته بودند و به فروش رسانده بودند، در واقع اکثر سی دی های موجودی که در بازار از اجراهای بنده وجود دارد بدون کسب اجازه است، حضاری که در جشن ها شرکت می کنند مبادرت به فیلمبرداری و تکثیر این برنامه ها می کنند که نه تنها به نظر بنده درست نیست بلکه صرفه اقتصادی هم ندارد. 
زمانیکه به اجرای برنامه می پردازید و مردم را می خندانید چه احساسی دارید؟احساسش وصف ناپذیر است، صائب تبریزی می گوید: دامن شادی چو غم آسان نمی آید به دست/ پسته را خون می شود تا لبی خندان کند. شاد بودن هنر است و شاد کردن هنری بالاتراز آن است به عقیده بنده اگر همه انسان های دنیا شاد باشند هیچ بزهکاری در دنیا اتفاق نخواهد افتاد چرا که زمانی که انسان ها خوشحال باشند دلیلی برای آسیب رساندن به یکدیگر ندارند.
با توجه به اینکه معلم هستید، دانش آموزان شما، صحبتی در مورد کارتان نمی کنند؟معمولا در کلاس درس برای اینکه دانش آموزان فکر هر گونه سوء استفاده را از ذهن خود دور کنند، بسیار جدی هستم. 
اگر صحبت خاصی در پایان دارید بفرمایید؟صحبت خاصی نیست جز آرزوی موفقیت روز افزون برای سبزوار با فرهنگ.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حوری در تاریخ 1391/02/18 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

الهی من فدات شم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حسن ریوندی شومن و استاد تقلید صدای ایران ، تبحر خاصی در تقلید صدای خواننده ها با هر زبان و صدا ، را داراست که به لطف خدا در این سایت قرار است به صورت روزانه نمونه هایی از صدها تقلید صدای این هنرمند کشور عزیزمون را قرار دهیم ............ (آپدیت روزانه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما چه نوع کلیپ را می پسندید که بیشتر در سایت قرار بگیرد؟
    -------------------------------------- آیا قبل از آشنایی با این سایت ، حسن ریوندی را می شناختید؟
    پشتیبانی آنلاین
     تماس با مدیر برنامه :
    0912-1493583

    و یا دفتر :
    021-77723856

    برای اطلاع از برنامه ها آیدی زیر را اد کنید:
    [email protected]
    __________________________

    برای اطلاع از زمان کنسرت های طنز حسن ریوندی عدد 2 را به شماره ی 30001230130130  پیامک کنید و یا

    ( این فرم « کلیک کنید» ) را پر کنید

    __________________________




    برای تماس با آگهی بالا از ایمیل زیر استفاده کنید
    [email protected]
    -----------------------

    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 1024
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5647
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 275
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,301
  • بازدید ماه : 8,703
  • بازدید سال : 78,473
  • بازدید کلی : 11,878,380
  • مرورگر مورد نیاز
    جهت بهتر دیدن سایت از مرورگر زیر  استفاده نمائید
    دریافت DVD کامل از فروشگاه